home

hemma från skolan nu och har nyss slängt i mig lite pannkakor. har frusit hela dagen på skolan och är täppt i näsan och hostig. kollade febern och tycker den kan försvinna inom kort eftersom jag har träning idag, och jag var inte där förra torsdagen. hatar att vara sjuk. jävla aidshosta! vi har även 6 liter cola hemma och jag är inte ens sygen på att ta ett glas, något är fel på mig just nu.
.
ska ta och äta lite tårta eftersom pappa fyller år och sen äta middag och hoppas jag mår bättre då
/puss hanna

Kommentarer
Postat av: julia

jaså, jag visste itne att vi har tränngar på torsdagar.

2010-05-05 @ 15:24:54
Postat av: hanna

fel av mig, menade onsdag

2010-05-05 @ 15:37:28
URL: http://julientaochhani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0