kvällen

hej igen. har varit hos johan nu på kvällen. vi såg "the boy in the striped pyjamas". jag har velat sett den jätte länge. dock var den inte så bra som jag trodde att den skulle vara, det var ett dåligt slut. och jag flippade för jag tycker att dom var så dum i huvudet. tur att itne jag levde då, jag skulle bara skrika å härja på alla, ahhaha!

nu ska jag snart lägga mig och plugga, har prov imorgon. sen efter skolan ska jag på rugby. och sen då kanske sy med hani:) får se om vi tar det imorgon. men puss iaf, julia

Kommentarer
Postat av: angelica danielsson

tycker att det är asbra att du ska på rugby, för det ska jag med och jag har saknat dig!

2010-05-06 @ 22:48:06
Postat av: emma

haha jag bröt fan ihop under den filmen, grät i en halvtimme...

2010-05-07 @ 17:51:18
URL: http://emmaericsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0