måndag

försov mig lite i morse eftersom jag inte sovit så mycket i natt, vi kom hem vid typ kvart över 4 å kan ju inte påstå att man sov bra på bussen. helgen har iallafall varit superkul, längtar redan till nästa sm!
.
ikväll har jag å jullan hängt lite på playan å minglat. sen jag kom hem har jaf käkat lite toast å kollat massa bloggar. nu laddar jag upp lite bilder på facebook från helgen sen ska jag sova. orkar fan inte skolan nu har so prov på onsdag som jag inte börjat plugga till de får gå som de går helt enkelt jag orkar inte ta tag i de, har även muntliga nationella i elgelska imorgon, sen nästa vecka har jag spanska muntligt prov eller vad man ska kalla de, engelskaredovisning, svenska bokredovisning, samhällsredovisning. hatar när alla lärare ska lägga allt i slutat när dom vet att man inte orkar då!
/hanna

Kommentarer
Postat av: bella

hur gick det på sm? ;o :))

2010-05-25 @ 07:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0