min dag

hejhej! nu har jag pytte lite tid att blogga. jag gick upp tidigt;)
här iaf min dag.

åka till skolan för att hämta en mapp.
åka in på praon. prao till 3.
15.30 har jag träning på park till 16.30.
sen ska jag till min mormor och fixa so.
sen ska jag på ica och handla till sm.
sen ska jag hem å skriva so.
plugga matte och engelska.
sy dräckten.
packa till sm
fixa allt tills imorgon för då hinner jag inget.
duscha, kanske köra epilator på benen.

+ att någonstans där måste jag hinna köpa udnerkläder. har inga att ha under dräckten...

jag gillar mitt liv. och nu kanske ni förstår varför allt är ganska stressigt just nu... plus att jag egentligen vill hinna vara med mina vänner nått oxå ju:/
puss julia

Kommentarer
Postat av: Alex

Tack så jätte mycket! :)

2010-05-20 @ 09:21:06
URL: http://iceconic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0