rökning

jag och hanna satt och diskuterade rökning på msn. hur hemskt det är liksom.
jag själv är en person som känner lukter väldigt väl. och känner jag röklukt så rynkar jag på näsan. tänk på hur många människor som rynkar på näsorna mot rökare. va hemskt liksom.
och allt i deras närhet luktar ju oxå. luktade nyss på en hundring som min mamma tog ut idag. och den luktar rök. så tänk egentligen hur hårt lukten sitter kvar.
jag säger itne att rökare är sämre människor eftersom att jag själv känner många som gör det.
men dom borde tänka på att dom förstör sina kroppar. och alla som är omkring dom. den som röker får bara i sig 1/3 av röken. dom omkring dig får i dig resten.

sen förstår jag ändå folk. visst dom är fast. och visst dom kanske inte bryr sig.men men.jag skulle inte vilja ha dom blickarna.

sköönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0