schöööönt

har precis bastat i en halvtimma, riktigt skönt var det. är dock röd i hela ansiktet nu, men det är ju snyggt;)
imorgon är det den sista skoldagen denna vecka, riktigt schööönt det med. dock inte onsdagar för dom hatar jag, men iaf;)
sen så har vi träning med dom nya bronsarna imorgon, riktigt kul. dock att vara över 50 st i E-hallen är väl itne lika kul;p
sen torsdag blire träning med insane och kanske kolla när mina flickor konfirmerar sig.
fredag blire träning igen. sen lördag, tävling:D
nästa vecka är oxå jävligt schöön. först måndag vanlig skoldag, dock har jag 4 lektioner.
sen tisdag åker jag till norge.
onsdag, torsdag och fredag praoar jag. och sen fredag klockan 13.00 åker jag till västerås och sm!
dags att lära sig sm dansen kanske?

och somsagt, när jag reser reser jag mycket. dubbeldäckare till more på lördag. dubbeldäckare till norge på tisdag. dubbeldäckare till västerås på fredag! toppen. åksjukepiller här kommer jag;')

ja ni ser rätt. bilder idag igen. gillar den sista. det där hänger just nu på min vägg. jag tror jag är besatt haha.


hittade precis att mina föräldrar har paint här, och det gamla(hatar det nya!) love<3
julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0