söndag

=pluggdag. innan träningen pluggade jag lite matte medans jag stekte lite i solen, men de va så tråkigt så blev bara ca 20 minuter. sen cyklade jag och julia in till träningen och hade träning med andrea för ovanlighetens skull. efter den cyklade vi hem, sen dess har jag duschat, ätit å fortsatt med mitt hemprov, jag har skrivit 2303 ord å de är fortfarande inte klart... fyfan vilka svåra frågor det här provet har, jag hoppas min lärare inser att det här va lite långt, för hon kommer få minst 7 sidor av bara mig hon ska läsa, sen är det ca 20 stycken till i klassen son gjort hemprovet, så de blir några sidor. ne nu ska jag försöka svara på de 2 sista frågorna jag har kvar!
btw vill jag åka på ica å köpa vira blåtira och godis eftersom vira blåtera har kommit tillbaka efter ca 10 år




/puss hani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0