tjabba tjena hallå

slapp dag på skolan idag på samhällen började vi med en ny sak, som vi varken ska lämna in eller redovisa, de är bara för våran egna kunskap vi ska göra de, vi tyckte de va ganska onödigt så jag spelade mario istället. sen på infolayouten började jag å lisa med de dom andra började med förra gången, vi ska göra en powerpoint om ergonomi som vi ska redovisa nästa år, haha.
.
jag käkade på skolan innan jag åkte hem, nu kommer papi snart sen ska jag köra å hämta jullan på storsjö sen ska vi ner på stan och äta med insane, sen drar vi till folketshus för genrep, kameran följer med så bilder kommer när jag har tid och ork att lägga in dom.
men nu får ni en bild på mig å jullan från sm
/hani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0