dag 2

jag vet att jag glömde igår så gör tvåan och trean idag.
nu ska jag iaf skriva om en skada.
dom flesta som känner mig vet att jag skadar mig väldigt lätt. vet inte vad det beror på, klantighet kanske.
jag har iaf krascha hela foten en gång. jag bröt den alltså inte utan den kraschade småbenen.
men min värsta skador är nog ändå mina sträckningar.
.
Jag har tre st sträckningar(fick en ny i måndags tydligen?)
iaf, två på vänster ben och en i höger. den i höger är värst. den sitter i mitt muskelfäste, alltså typ vid sittknölen.
när jag fick den så var det förra hösten och vi hade haft idrott och våran idrottslärare skulle prata. alltså så var jag riktigt uppvärmd. men det knakade till och sen var det att halta ett tag. är det så att om jag ahde smällt av hela muskelfästet så måste man typ operera.
men iaf, den vart lite bättre och sen värre i sommras. så jag började halta en vecka innan yran.
sen har jag en kiropraktor som jag går till men hon är i åsarna. ska nog dit på lovet.
men nu vet ni det iaf.
puss julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0