dag 3

haha nu kommer nästa. mina föräldrar.
ja, vad ska man säga...
mina föräldrar är iinte skilda och träffades för många år sedan. det skiljer 9 år mellan mina föräldrar.
min mamma är mäklare och pappa äger företagshuset i odenskog. det är väldigt svårt för mig att förklara vad han gör. jag vet inte helt enkelt. men han äger ett hus på typ 28000 m2 och det säger väl lite.
min mamma är mäklare på svenskfastighetsförmedling. jobbar otroligt mycket vilket är skönt ibland och ibland inte..
hon är även barngymnastikledare, som hon började när jag började i det, jag va då 9 månader så alltså 15 år sedan. och nu har jag det med henne. men det betyder ju också att dom flesta i odensala vet typ vem hon är..
puss julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0