fryser

jag har gått och blivit en fryslort, eller så är det för att jag är van värme.
min vecka i teneriffa, kortfattat:
Söndag: vi kom fram vid halv 10, vi åt lite mat på hotellet, de va haloweenfirande, sen fick vi å kollade lite på stranden och åt glass.
Måndag: det var måln, jag och bror gick runt å kollade lite, badade lite vid havet. och tog ett dopp i holen.
Tisdag: måln och lite sol, vi badade vid stranden
Onsdag: sol fram till klockan 3, badade i havet och vid polen.
Torsdag: det va storm så gick inte att vara på stranden, så vi badade vid polen.
Fredag: åkte bil upp på Spaniens högsta berg.
Lördag: solen stekte, och det gjorde vi med vid havet.
Söndag:klev upp 4, åkte buss till flygplattsen, sen flög vi i 6,5 timme, det var så mycket snö på landningsbanan så vi fick flyga runt i 40 minuter extra för dom skulle skotta, hämta väskor, sen åkte vi bil, käka på max, sen hem, har träffat jullan!
lägger upp några bilder här nu
orkar inte lägga upp några fler, ni får kolla på min facebook om ni vill se fler!
/hanna

Kommentarer
Postat av: anna

din bror ser bra ut synd att han har flickvän..

2010-11-10 @ 00:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0