haha okej

matte provet blev jag godkänd på, lycka!
iaf, nu ska jag göra första punkten på listan.
Jag heter julia maria magdalena lindvall. jag är 15 år och om lite mindre än två månader fyller jag 16.
jag tycker just nu att skolan är för jobbig och när jag inte gör det så tränar jag. jag tränar dans och har gymkort.
jag tävlingsdansar oxå och har gjort det i två år.
jag är där uppe i star i både singel och par. (näst högsta nivån för mig)
jag tävlar även grupp med gruppen insane!
jag bor i östersund och har bott i samma hus i hela mitt liv. trist kanske ja.
jag tycker inte om julen, har vägrat julpynta i fler år och äter makaroner eller nått på julen. förra året åkte vi även bort.
puss julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0