kebab

vi åt kebab/pizza till middag idag för att pappa och gunilla inte hinner laga någon mat eftersom dom håller på att flytta ut alla gunillas saker från hennes hus eftersom det inte går vara kvar någonting där till helgen. å varken jag och simon orkade laga mat. nu har jag börjat med våran idrottsuppgift och den var inte så svår som jag trodde den skulle vara, man skulle göra den under 5 veckors tid och jag har typ gjort den på en timme, ,dock är jag inte helt fördig med den.
.
nu måste jag läsa igenom en engelskatext och göra lite på min psykologiläxa eftersom jag varit så slarvig å glömde lämna in en förra veckan så nu har jag 2 den här veckan, som tur är dom inte så jobbiga. men först ska jag kolla igenom facebook och läsa lite bloggar så jag orkar plugga fram till paradice.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0