panik

pluggat mycket länge idag igen. mitt huvud vill sprängas, får inte in mer spanska nu för fan. mitt emot mig sitter mamma. hon sitter och jobbar. hon kom hem för en halv sen från jobbet oxå. bra mamma...
iaf. ska snart iväg på träning. skippade singel/par idag för äckelspanskan.
bara några veckor kvar. 2 jobbiga typ. sen lov. för kort lov dock förmodligen. jag ska passa på att träna och vila då. bara vara hemma.
och spendera lite mer tid med min underbara mor. vi ses ju nästan aldrig.
snart slutar jobbet oxå. typ 2 veckor kvar tror jag. skönt men ändå inte...
ne men jag kanske ska ta och förbereda mig för träning. som sagt huvudet dör ju..
ouss julia

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan ni inte ändra färgerna i bloggen?

man ser inte vad det står och får markera texten..

2010-11-25 @ 07:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0