sova

jag somnade när jag kom hem från skolan, sen när jag vaknade trodde jag att jag hade sovit över ett dygn, jag trodde det var lördag å fick panik över att ingen hade väckt mig eftersom klockan stog på 16,00. men efter ett tag kom jag på att jag bara sovit nån timme.
.
här får ni några mobilbilder som jag nyss la in på datorn
en fin bild på emma från neufesten, min blixt hade damp å ville inte fungera så det blev inga fler bilder
på vägen hem från stockholm hade vi askul å dampade på en tant i resturangvagnen som pratade asmycket med händerna.
från skolan igår
idag när jag gick hem från bussen
kry tjej!
kom på att jag har ju lite bilder på min kamera ifrån stockholm, kanske lägger upp några av dom ikväll.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0