svar och annar

undrande ulla ;o om komplimanger:
vad heter den läraren?
vad för sjukdomaar?
haha intressant att veta. det var min lärare marianne. och tandsjukdommarna är två stycken som både jag och min syster har. den ena är att vi inte har någon emalj. som många kanske vet så är det emaljen som skyddar tänder från hål. men vi har alltså ingen och det är inte pga av att ha borstat dåligt eller så utan det är sjukdommen.
.
sen den andra är att vi har för djupa tänder. det har även våran mor. det går alltså inte att komma åt med tandborsten dr heller!
.
men nu till något annat. kom nyss hem. ska skynda mig att kolla dator. plugga lite mer spanska, orkar inget annat. sen måste jag städa badrummet och sen sova.
s¨å puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0