usch fy och blä

nu tänker jag inte ens dricka kokat vatten, på grund av de jävla äckliga som hände tjejen i torvalla, jag ville typ spy när jag såg de på skolan. min mage mår inte direkt bra, som tur har jag bara 2 lektioner imorgon så jag slipper äta på skolan å behöva ta med mig något att dricka.
.
hur svårt kan det vara att prioritera att fixa vattnet fort! jag vill kunna dricka vatten, jag dricker alltid 1 liter när jag lagt mig ,de går ju inte nu, å jag är bara sugen på vatten på kvällen, ne nu blev jag jätte törstig, hoppas det fanns något bubbelvatten på ica, ska gå upp å se om pappa köpte de, men har inga förhoppningar för de lär ju varit slut.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0