måndag

riktigt skönt att det är lov nästa vecka för jag är så sjukt trött hela tiden nu. idag när jag kom hem från skolan skulle jag och simon kolla på harrypotter men jag somnade och sov typ hela filmen. sen va de middag, efter de va jag fortfarande lika trött, satt lite vid datorn, kollade på paradise, lite mer dator för datorn gör så jag blir pigg så jag skulle kunna plugga eftersom jag har 2 prov imorgon. nu försöker jag bli pigg igen så jag ska kunna plugga lite till, dock har jag tappat bort papperet där det står vad vi ska kunna på spanskaprovet så jag får gissa lite för jag orkar inte fråga någon.
.
så nu ska jag göra mig lite fika och plugga lite till innan jag lägger mig!
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0