pluggapluggaplugga

den här veckan, är det mycket i skolan, jag är trött hela tiden, jag är depp. Men när jag träffade insane idag på träningen, vi skrattade och hade kul, vi dansade riktigt snyggt och lika (förutom slutet, men endån) jag blir så glad när jag träffar er ska ni veta, den här träningen gjorde verkligen min vecka! det ska bli så sjukt roligt att tävla med er på lördag, fyfan vad jag längtar!
.
nu när jag kom hem från träningen hade jag ett leende på läpparna och tog tag i plugget direkt efter jag duschat och ätit, å nu när klockan endån är 20 över 10 kan jag lika gärna stanna uppe å kolla på paradise eftersom jag har sovmorgon imorgon. och imorgon har jag beeptest så måste komma ihåg att dricka något till frukosten imorgon så jag inte dör.
/hanna

Kommentarer
Postat av: julia

ändå*

2010-10-27 @ 15:03:22
URL: http://julientaochhani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0