saker om mig

Mina två bästa vänner är killar.

Jag har gått i gymnastik i väldigt många år när jag var mindre

Den bästa artisten jag vet är håkan hellström

Och jag tycker bäst om att lyssna på han när jag är själv

Jag har varit på 3 konserter med håkan, 2 i östersund och en i göteborg.

Snart ska jag på en fjärde, i stockholm.

På way out west stod jag nästan längst fram av 25 000 pers på håkan.

När min syster ringde mig på peace när håkan spelade började jag grina.

När jag blir äldre vill jag flytta till göteborg

Jag tycker att göteborg är den bästa staden i hela sverige och blir lycklig av att vara där

Jag tycker att det är väldigt läskigt att vara själv men tycker även att det kan vara skönt

Jag kan nästan inte sova om jag är själv i huset

Jag har 2 djur, en hund och en kanin

Jag är 158 cm lång

Jag är väldigt missnöjd med mitt utseende

Jag fryser jämt

Jag älskar sommaren och början av hösten

Jag förstår allvarligt inte hur jag ska klara av den kalla vintern eftersom att jag redan nu går med mina varmaste kläder.

Jag har perioder då jag lättare börjar grina.

Jag är ingen öppen person, tycker inte om att prata om saker.

Jag  har typ varit kär på riktigt en gång i mitt liv.

När jag blir sur på folk så slår jag dom.

Och om jag är längre sur så pratar jag inte med dom på ett tag för jag tycker att dom ska lära sig.

Jag är naturligt blond, inte så ljus som jag är nu men.

Och har väldigt mycket bebis hår vid mitt hårfäste.

Jag hatar när folk inte svarar när jag ringer eller smsar.

Jag är väldigt blyg.

Jag vågar knappt ringa till någon, utan smsar hellre men knappt det. Dom måste smsa mig först.

Jag ler alltid när jag springer.

Jag har haft gips en gång. Det var för att alla småben i hela min fot kraschade.

Jag skäms över hur jag såg ut förut och hur jag betedde mig för något år sen.

Jag använder nästan aldrig mascara, och det enda sminket jag använder är idpuder

Jag har väldigt svårt för att bli brun och sen hålla mig brun.

Jag vill egentligen ha bruna ögonon.

Men har dom fulaste ögonen man kan ha.

Om jag blir sur på någon och inte vill visa det för den så slår jag jonte.

Min klass är typ världens bästa, och jag vill inte sluta.

Jag vill vara musikalisk, men är raka motsatsen.

Jag kollar knappt på film utan kollar hellre på tv serier.

Jag  hade varit förkyld i två år i sträck till nu när jag åkte utomland. Var frisk i några dagar sen blev jag förkyld igen.

Jag har väldigt svårt att lära mig.

Svart är den finaste färg jag vet.

Jag tycker att det är jätte jobbigt när folk skriker och tjoar för att få uppmärksamhet.

Jag har bara dansat i fyra år.

Jag älskar att vara brun.

Jag har varit brunett 4 eller 5 gånger tror jag. Och då är jag brunett i någon månad sen försöker jag bli blond igen.

Jag har haft så långt hår att det var nedanför min rumpa. Och klippte mig då en gång i månaden minst.

Jag har slagit vad med hanna att jag ska vara blondin i ett år, alltså till nästa student minst.

Jag har väldigt svårt att lära mig saker, alltså typ saker i skolan.

Men har ett väldigt konstigt minne för onödiga saker, jag vet tex hur snabbt hanna sprang elljusspåret när hon gick i 6an eller 7an.

Min kropp kan krascha ibland pga av mitt hektiska liv. Då gör jag illa mig hela tiden och mår jätte dåligt.

Jag hatar julen.

Jag tycker att skolan är otroligt jobbig och just nu orkar jag ingenting.

Jag älskar att koppla bort alla tankar genom att antingen träna eller typ se på film med någon vän.

Jag har ett väldigt fult garv.

Jag har opererat mig en gång i mitt liv.

Jag har väldigt mycket kläder, men inga fina.

Jag har storlek 36 på mina fötter

Jag har väldigt många smeknamn tex bebis, julle, jullebulle, bullen, jullan, julienta, juliadenkuliga och en massa knasiga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0