torsdag

nu är jag färdig med allt jobbigt i skolan vi skulle ha innan lovet, det känns otroligt skönt! efter gruppträningen idag gick jag min pappa och bror min och åt på kina å min bror åt segast i hela världen så jag hann bli hungrig en gång till när jag hade blivit proppmätt 1 timme tidigare, då åt jag också mer.
.
som tur hann vi åka förbi ica innan vi åkte hem för att köpa blockchoklad, för jag och jullan skulle baka kakor, dom blev gooooda! kom nyss på att jag glömde mina ringar hos jullan, så du får jag lite damp eftersom det känns så konstigt när jag inte har på mig dom.
.
nu väntar jag på att paradise ska börja sen ska jag sova, det är ju en dag imorgon också!
puss hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0