äntligen vet jag vad som är fel

på min nacke/rygg, den är sne på 3 ställen, har byggt upp massa onödiga saker runtom ryggraden som gör den stelare och hårdare, det gör att jag får ont i huvudet osv, äntligen en sjukgynmast som vet vad det är för fel, har varit till flera andra som inte sätt någonting. så nu hoppas jag på att det ska bli bra.
.
jag har nyss kommit hem och fikat lite, var så hungrig så kunde inte ha väntat till middagen så gjorde mig lite (mycket) gott fika, så nu kan jag nog hålla mig till middagen.
/hanna

Kommentarer
Postat av: Tabby Cat

Greetings! The excellent site, has especially liked design. Thanks.

2011-06-09 @ 09:56:42
URL: http://tabby-cat.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0