godmorgon

vaknade typ vid 9 och har kollat på bilder på facebook och lite sånt. ska snart upp ohc äta frukost.
drömmde en as konstig dröm. jag drömde att det var yran och jag och hanna gick runt och hade jätte kul. sen träffade vi några vänner, en av dom har jag inte pratat med sen yran. och han var jäääätte lång. alltså han är väl ganska lång i vanliga fall oxå, men bara hans ben var typ som mig. ganska svårt att krama han kan jag erkänna.
sen iaf så skulle vi äta. och då gjorde vi det i trapphuset på min mammas gamla jobbhus:S
as konstigt.
puss juliahär är en bild från yranfredagen på mig och malin

Kommentarer
Postat av: Sveinungveronika

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2011-03-25 @ 11:24:06
URL: http://sveinungveronika.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0