haloj

hade lite panik i förra inlägget, så nu kan jag berätta om min svulldag, den började när jag och vanja köpte massa godis innan spanskalektionen som vi satt och åt där, sen gick jag vanja, fredrik och sebastian ner till donken och käkade, sen på feken köpte jag och vanja cola. efter skolan gick jag till farmor en stund för hon skulle hjälpa mig med matten och då fick jag massa fika. sen hem och äta å sen kom farfar och hjälpte mig med lite matte för farmor kunde inte förklara allt, dock kunde inte farfar heller de, fast nu känns det som jag har lite mer koll i alla fall. och nu har jag nyss fikat bullar, mackor och te! det låter väll som en härlig dag? :)
.
jag har även skickat in psykologin och skrivit några frågor till intervjun och även börjat packat till tävlingen, så nu känns det lite bättre, nu har jag bara lite panik över matten, men de kommer jag ha tills jag fått tillbaka provet och kommer fortsätta ha de om jag får dåligt resultat.
här får ni en bild på mig och min hatade mattebok
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0