härlig dag ute i skogen

och sluta tidigare fick vi. även fast att det regnade lite så hade vi jätte kul. men det är nog för att min klass är så sjukt bra!
jag jonna rebecka och erica skulle testa att gå en bana i skogen med ihopknytna ben. och jag som var kortast var tvungen att gå över alla höga saker så det slutade med att jag hamnade sittandes på någon konstig hög och jonna och rebecka låg på varandra i skogen!
sen råkade ebba kasta ett ägg i emanuels huvud när vi hade ägg krig mot jonte och erik. och sen när alla stod och åt och jag ebba och erica plockade så kom en mus så alla kollade på oss för vi skrek.
men kul har vi haft!
fler bilder finns på min facebook!
puss julia

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin blogg :)

2010-09-17 @ 13:08:30
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0