hudsnkjdscldnkjmc

Nu förstår jag hur jobbigt Julias liv brukar vara, den här veckan är jag typ inte ledig en sekund!
.
Imorgon ska vi filma på(typ projektarbete)
Direkt efter skolan har jag träning så kommer inte hem förrän vid 10 (såklart har jag med mig mat)
.
På torsdag ska vi fortsätta filma, sen vid halv 4 har jag och nadia en intervju med våran mentor som vi fick idag (mentorsföretagsarbete)
sen har jag träning och kommer inte hem förrän vid 9
.
På fredag har jag matteprov sen ska jag på föreningsforbollen, och på kvällen åker jag till Stockholm.
.
Men jag måste ju även förbereda frågor till intervjun, plugga till matte-provet eftersom jag är helt lost, och så har jag en psykologiuppgift som jag ska skicka in idag som jag måste skriva färdigt och jag måste även packa till stockholm, GAAHHHHHHHHH jag längtar som fan till helgen!
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0