igen då

precis när jag hade kommmit in så sa johan att han ville gå på ica. snäll som jag är följde jag självklart med. vi var väldigt k00la som gick runt där lite. pantade gjorde vi också haha!
nu ska jag väl plugga egenom glosorna en gång om min hjärna orkar sen mysa ner mig i sängen.
.
just nu vill jag bara ha ett airtrack och oa och anton som tränare. fyfan va kul jag hade på birka förrut. det var typ 2009? jag hade sträckt mig så jag fick vara med killarna på airtracket. fick köra allt 2. (alltså man börjar med benen ihop oxå!) oxå körde jag rondat klickis sträckt salto. så jävla kul vare.  och typ handvolt-frivolt! ååååå ge mig!
kan bjuda på en jääte fin bild på johan från när han jag hanna och tobias var hos hanna i sommras och kollade på film och mös. <3
puss julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0