lite skrivande

har smörjt in mina vader med liniment 4 gånger ikväll tror jag. nu ska fan dessa överansträngninar bort!
jag ahnna och evelina var på park och busade ikväll.  sen bakade jag och hanna kladdkaka.
imorgon måste jag plugga. borde ha gjort det idag men pallade inte. fattar inte min äckel no. måste verkligen fråga min lärare...
träning imorgon med. känns ytterst annsträngande. men that´s life.
tävling nästa helg också. känns ju, ehm, oförberett. men det gör alltid första tävlingen typ..
mer oroar jag mig för eskilstuna tävlingen faktiskt!
men men. oth nu. puss julia
jag skulle verkligen inte tacka nej till lite sommarlov nu och basket spelande med mina vänner som det var alldeles för länge sedan jag träffade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0