fortfarande sjuk

lika sjuk typ dessutom, jag brukar verkligen bli frisk snabbt ju. och jag som ska jobba imorgon, men får hoppas att jag klarar det! sen får jag hoppas att jag är frisk till senast måndag! alltså helt frisk, träningsfrisk. men ska försöka att inte tänka på det så mycket. blir väl sängen hela dagen idag med, men måste tydligen hjälpa hanna med en sak, men det vet jag inte om jag klarar för man brukar bli ganska varm av det för det är så ansträngande... ska kankse på hälsocentralen också, min syster skulle iaf ringa nu.. får se hur det här blir..
en jätte fin bild på jonna och olivia, bara för att jonna kommer hem snart och då ska vi busa!
/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0