kuuul lista;)

ÅH VA KUL

jag har inte gjort sånt här på jättelänge, haha!

SEX/KÄRLEK

1. Är du singel nu? jao
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? jaa
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? ne tror inte det
4. När hade du sex senast? ..
5. Har du kört oskyddat nån gång?  ...
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? tror inte det
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? haha ja
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? jaa
10. Haft sex på fyllan? ...
11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? 
12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? jaa
13. Sparat något från ett gammalt förhållande? haha ja, har en väldigt vacker torkad ros som jag fick av min pojkvän i 5an. ;)
14. Somnat gråtande pga kärleken? kanske någon gång
15. Varit på en blind date? nepp
16. Varit otrogen? 
17. Ångrade du dig? ja
18. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? haha ingen koll
19. Har du någonsin varit kär? jaa, en gång på riktigt och sen min barndomskärlek som jag tydligen satt ihop med som barn;)

20. Har någon du varit tillsammans med någon som ljugit för dig? jaa

KOMPISAR

1. Har du nån bästa vän? ja
2. Är du ofta med dina vänner? hanna för det mesta, sen resten när jag har orken och tiden, vilket lir lite för sällan..
3. Vad brukar ni hitta på? heeelt olika
4. Bästa minnet med nån vän? har för många underbara
5. Säg namnet på en riktigt bra vän? hanna
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? men ja, 
7. Har du hatat din bästa vän? ne, bara lite irriterad när hon inte kopplar saker;)
8. Litar du på din bästa vän? jaa
10. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? jaa..
11. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? oja
12. Vart bor din bästa vän? hennes hus är mitt emot mitt men dock är det inte hon som bor i det längre
13. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? njaa
14. Har du ljugit för någon kompis någongång? vitlögn kanske?
15. Har någon kompis ljugit för dig någongång? ja
16. Ljuger du för dina vänner ofta? nej
17. Vilken kompis var du senast med? hanna 
18. Har du många kompisar i din klass? har ingen klass haha
19. Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? jonna
20. Två stycken vänner som du känt sen du var liten? hanna, simon

SISTA SOM

1. Du fick en puss av? ;)
2. Sov med dig i samma säng? hanna
3. Du delade ett riktigt skratt med? hanna, bäver och maja
4. Du gick på bio med? bananen
5. Du höll i handen? ;)
6. Du gick på stan med? yran, så många
7. Delade en pizza med dig? jasmine!
8. Du ringde? mormor
9. Skickade ett sms till dig? caz
10. Du kramade? hmm. stefan?
11. Gjorde dig lite besviken?  en kompis
12. Gjorde dig mycket besviken?  mamma, hur hon har uppfostrat min syster;)
13. Du skrev med på msn? moa typ?
14. Du snackade skit om? haha vet inte
15. Du åkte bil med? HANNA
16. Gav dig en komplimang? ;)
17. Du kollade på film med? jag kollar inte på iflm typ
18. Du åt med på resturang? mamma, pappa hans och anettte
19. Betalade något åt dig? mamma
20. Grät inför dig? vet inte

BOENDE

1. Bor dina föräldrar tillsammans? japp
2. Om inte vem bor du mest hos?
3. Har du eget rum? japp
4. Egen dator? japp
5. Egen tv? japp
6. DVD? japp
7. Boxer? japp
8. Internet? japp
9. Vilka färger går i ditt rum? svart och vitt
10. Har du stror golvyta? haha ne
11. Får man plats att sova fler än en i din säng? ja två iaf
12. Är köket stort? nja
13. Ismaskin? japp
14. Micro? japp
15. Glass i frysen just nu? vet inte, äter inte glass
16. Fler än ett badrum? japp
17. Badkar eller dusch? båda
18. Tvättstuga? japp
19. Balkong? jaa
20. Bra grannar? jaa, eller dom nya vet jag inte

DIVERSE

1. Favoritfärg? svart?
2. Mobiltelefon? sony ericson
3. Skola och program? ska börja på wargentin, ekonomi
4. Oskuld? 
5. Senaste filmen du såg? vet inte, ska se en nu, never let me go
6. Senaste låten du lyssnade på? välkommen in?
7. Vad står det i ditt äldsta sms som du har kvar i inkorgen? okej vi kan ju ses då :)
9. Hur många SMS har du totalt fått på din telefon?  vet ej
10. Hur många SMS har du totalt skickat ifrån din telefon? 4853 sen jag sist raderade
11. Vad åt du till middag igår? igår? hm. kyckling
12. Har du duschat idag? japp, men måste duscha igen
13. Vad var det senaste du sa till din mamma? hejdå
14. Vad var det senaste din mamma sa till dig? nått om att hon inte orkade prata med mig
15. Har du skolkat någongång? nej
16. Är du en svartsjuk person? ne, eller det beror väl på
17. Går vänner före en partner? beror på situation
18. Kommer du bra överens med din familj? det händer, vi är alla lika, kan inte prata med varandra utan alla skriker hela tiden
19. Vad ska du äta till middag ikväll? har ätit tacos
20. Har du några syskon? japp, syster


Kommentarer
Postat av: emma

ja, nu glömmer vi det här tycker jag :)

2011-08-05 @ 23:58:06
URL: http://emmaericsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0