choklad fondue

självklart är det jag och hanna som ska äta det igen. jag äter fan hela tiden. och nyttigt. men det ska bli ändring, snart. så fort jag får upp motivationen lite. och får träna.
iaf.
simon ringde mig nyss. han tyckte att jag skulle komma dit och äta. ha! jag har sagt det hela tiden att jag kommer vägra gå dit. en hel fucking km, och jag har precis badat och smörjt in mig och sitter i morgonrock. tror han att jag tänker låta min hud frysa till is eller?
dom som flyttar, dom som får gå helt enkelt. dom får skylla sig själv.
ne måste gå ut och skämma ut mig lite, min syster har kompisar hemma och jag springer omkring i antingen handduk eller morgonrock. snyyyyyyyygt!
/ j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0