dag 1

1. Min idrottsbakgrund

ja okej. jag har tränat i princip hela mitt liv. började i famlijegymnastik när jag var bara 9 månader, min mamma hade då gruppen(som hon fortfarande har med mig nu) min pappa gick med mig ett tag men sen gick jag själv. när jag var 5 började jag följa med min syster på hennes gymnstik och började själv när jag var 6.
ibörjan när jag gick hade vi bara rörelseskolning och sånt.
någon gång när jag var lite testade jag även på fotboll i två veckor men detta var ingenting för mig.
när jag var typ 10 började jag i trampolin, med bara killar nästan. det var jätte kul och man fick göra vad man ville.
slutade med gymnastiken när jag var 11,12 tror jag. och började dansa när jag var 12,5. när jag var 14,5 började jag tävlingsdansa och slutade i trampolinen när jag var 14 typ. så där är mitt liv. mycket kring gymnastik. därför jag har mina muskler och den kropp jag har nu..
jag en den lilla korta på högsta pallen med glasögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0