godkväll

idag har jag varit hemma, hade ont i huvudet och halsen när jag vaknade så det blev att ligga kvar i sängen hela dagen föruton när jag gick upp och åt frukost och lunch. började må bättre vid 4 -5 gick på ica med bror och handlade lite goda grejer, sen efter middagen åkte jag och pappa till gamla huset för att städa undan grejer så på söndag ska jag och bror börja städa där!
.
vi åkte och hemtade bror, julia och olivia från furuparken innan vi åkte hem, sen när vi kom hem drack jag och pappa te och tittade på ikeas hemsida. jag har även fått bort 2 flyttkartongen från mitt rum och fixat hit min sänglampa och mitt bord så snart är det färdigt!
.
ne nu ska jag lägga mig, godnatt /hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0