har äntligen fått internet till nya huset!

tänkte berätta lite om min vecka eftersom jag typ inte kunnat blogga någonting.
i måndags var jag på tränigen och va ganska duktig på dansen med maja,
i tisdags åt jag på tacobar med fredrik på håltimmen, dock åt jag pizza eftersom jag inte är så förtjust i tacos sen gick ni ner till badhusparken och chillade i solen, när jag kom hem pluggade jag matte och möblerade upp massa saker i mitt rum
i onsdags pluggade jag matte och möblerade i mitt och simons badrum med julia
i torsdags pluggade jag matte med fredrik, jag var grym, hehe
och idag har jag haft matteprov, åt en semla när jag kom hem och snart ska jag till gamla huset och sy med julia!
här är 2 bilder från i tisdags i badhusparken
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0