hatar mitt liv just nu

Engelskaläxa v6 ons
Nk prov V7 tis
Idrottsläxa V9 fre
fek v8
svenska läxa nån gång
matteprov v6 fre
har en massa saker jag borde plugga på nu, men när jag har så här mycket vet jag inte vad jag ska prioritera först så istället blir det att jag skiter i allt vilket jag inte får göra! nu har även dansen dragit igång och snart ska vi börja flytta alla grejer till de nya huset, det ska städas här och där. just nu skulle jag vilja somna i 2 veckor och inte behöva ta igen någonting i skolan när jag vaknar upp. borde inte sitta inne på msn, facebook och blogga nu. och trött är jag också. måste göra ett schema och planera hela mina dagar för att de ska fungera. aja nog om det.
/h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0