helu

när jag och maja skulle åka hem från dansen så missade vi bussen för att klockan på dawes går för sakta. då ringde jag min pappa som kunde hämta oss, duck tog det ganska lång tid innan han kunde komma på den tiden hann vi bli ganska rädda, det kom blandannat fram en alkis till oss och sa: hej sötnosar kom! jag och maja tittade på varandra, reste oss upp, började gå, sen började vi springa! de va skitläskigt.
.
nu har jag i alla fall duschat så nu ska jag äta något och plugga lite. imorgon kommer jag typ inte hinna uppdatera någonting för efter skolan åker jag till nya huset(utan internet), sen efter middagen ska jag till min faster för att plugga matte hela kvällen lång.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0