i wanna know what love is

hejhej! min kväll har som sagt bestått av las vegas. men det är skönt det med. har precis klippt av naglarna och tagit bort det svarta och för en gång skull ersatt det med ettglittrigt. dock vill jag ha det svarta men men. kan vara bra att pröva något nytt!
så fort det här har torkat ska jag krypa ner i min underbara pjamas och försöka somna till nått avsnitt. kommer ock inte klara det eftersom jag har sovit på dagen..
kan oxå berätta att jag kommer få trningvärk imrogon.
ne men underhåll mig:)
/j
ps. bara för att det inte ska bli någon som missförstår mig nu. rubriken har ingenting med inlägget att göra, det var bara det att låten var nyss på lv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0