dag 3

Dag tre: Åtta sätt att vinna ditt hjärta

mycket inlägg nu som sagt!
1. var dig själv
2. var öppen med hur du känner för mig
3. håll kontakt med mig, typ smsa och sånt. så jag vet att du tänker på mig.
4. tyck synd om mig när jag mår dåligt, haha
5. skrik aldrig åt mig!
6. charma mig på ett bra sätt, men inget överdrivet som bara låter fejk
7. ett bra utseende gör ju inget, helst ska du vara lång
8. lyssna faktiskt på mig när jag pratar, sitt inte bara där och tänk på annat





Dag fyra: Sju saker du ofta tänker på
Dag fem: Sex män du tycker är ursnygga
Dag sex: Fem saker du skulle vilja göra
Dag sju: Fyra avtändande saker
Dag åtta: Tre tändande saker
Dag nio: Två favoritlåtar
Dag tio: En bekännelse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0