dag fyra

Dag fyra: Sju saker du ofta tänker på
alltså jag tänker typ aldrig men men

1. hur jobbigt skolan är
2. hur trist det är att bara vara hemma
3. hur mycket jag vill träna när jag inte får
4. om andra ser färger på ett annat sätt än vad vi gör, vi har ju bara lärt in vad dom ska heta, alla kan ju se dom olika
5. om saker och ting känns olika för olika människor, samma sak där
6. vad jag ska gå för linje
7. varför massa människor ska gå linjen som jag vill gå






Dag fem: Sex män du tycker är ursnygga
Dag sex: Fem saker du skulle vilja göra
Dag sju: Fyra avtändande saker
Dag åtta: Tre tändande saker
Dag nio: Två favoritlåtar
Dag tio: En bekännelse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0