fan va jag borde plugga

ligger ju säkert efter hur mycket som helst nu i skolan så borde verkligen plugga, nu när värken har gått bort med ett x antal för mycket tabletter. men orkar inte, har iaf fyllt på kroppen med mat. den börjar må dåligt nu av den här "mjuka" maten och utan träning fyfan. här är lite saker jag skulle vilja göra:
- orka plugga, och höja dom där betygen..
- städa mitt rum
- göra om i mitt rum, dock är det inte så enkelt om man tänker på storleken, skulle vilja ta över min systers då.
- göra om bland garderoberna, detta får jag, om jag städar. och rensar. och det är ett helvette. kanske tar tag i mitt liv snart. dock skulle jagbehöva en evighet för det
skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0