fredrik är cool

blev inge jobb ikväll tyvärr, lite problem, så jag och hanna åkte lite bil med fredrik( han fick ju körkort igår, han är super cool) nerå men han känns så himla gammal! haha bara för att jag har två år kvar..
nu när jag satt och pluggade, blev typ 20 minuter engelska, lyckat julia, verkligen..
så kom mamma hem med ett paket från hm:D äntligen. försökte knäppa kort med webben men det gick ju somd et gick, dåligt alltså.. men det är mycket vårkläder, 3 bikinis och lite mer! super kul:D
en pyjams
och mönstret på enklänning,, och jag vet bilderna sög. men det blev ju dom två iaf. nu sk ajag fixa meddom här, kolla lite på tv(orkar itne plugga) ochsensova:) puss j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0