hemska drömmar

helt sjukt hur mycket jag kan sova, sover typ 11/12 timmar per natt och sen 3 på dagen oxå, sick. och jag gör ju inget ansträngande eller så.
iaf, till rubriken. jag drömde två hemska drömmar i natt. i den första blev jag jagad. jag antar att ni alla har läst om det som hände i torvalla. jaag skulle gå hem från ica och gick vid damplan och där stod det några som jagade mig, det blev fler och fler och jag skrek och sprang in till två olika hus så jag fick me mig två andra på min sida.
.
sen var det somom jag visste att det var en dröm för jag ringde till hanna och hon sa det så då skulle jag springa till henne så att det inte skulle vara en dröm:S
.
i den andra så var det jag som jagade. jag var på semester med min son(?) och vi var vid massa tunnelbanor. helt plötsligt hoppar han på en och då jag självklart efter han för att han itne ska försvinna. men då hoppar han av och tunnelbanan åker iväg med mig på. jag hoppar av vid nästa stopp och det var så att man kunde springa imellan så jag sprang där och ropade och jagade min son.
.
hemska var dom ja/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0