länge sedan

var på stan idag, eller mittpunktensom var det enda öppna, fick emd mig ett svart linne hem för 40 kr. rea ni vet. sen då. jag och hanna köpte med oss chokladbollar(extrapris igen!) och åkte till park. sen kom maja och jonna och vi fixade lite med våran grupp. ska bli jättekul att fortsätta med den. dock att jag inte får träna är ju lite tist men får iaf stå på min plats haha! vi pratade och hade trevligt i två och en halv timma. nu är jag hemma och ska läsa igenom min biiologi och lite spanska tror jag. har ju missat rätt mycket. imorgon är det skola igen och jag oroar mig över hur mycket jag har missat.../ j

Kommentarer
Postat av: Jonna

de kommer vara as kul ju :D

2011-01-30 @ 17:44:20
URL: http://jonnnag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0