lite sen men äntligen färdig!

med psykologin, den skulle in igår men då hade jag ingen ork så jag tog tag i det idag efter skolan istället, har suttit länge nu (inte hela tiden sen jag kom hem) men nu är den färdig och inskickad, det känns jäkligt skönt!
.
idag började vi med 2 nya ämnen, svenska B&C och regionskunskap, lärare som jag aldrig har haft i båda ämnena, får väll se hur det blir. nu ska jag chilla lite, har sovmorgon imorgon. sen efter skolan ska jag till mitt hatställe, men man ska övervinna sina rädslor, jag ska vara så snäll och hälsa på min vän julia på sjukhuset, även om hon inte ska vara där så länge, men jag hade gärna velat att någon hälsade på mig om jag hade behövt vara där.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0