mycket bloggande

men jag är less, less på att vara hemma. har klippt madde, toppade bara lite men det blev fint! ska även klippa syster och far i veckan. har gjort någon matte uppgift på läxan. ska in på fredag, men eftersom att jag ahr två prov denna vecka och har förmodligen missat en hel del är det lika bra att börja eller hur. dock kommer jag säkert vänta till torsdagkväll innan jag fortsätter. suck.
imorgon eftermiddag ska jag på wargen och lyssna på ekonomi, varför var dom tvungen att ändra nu, jag visste precis vad jag ville, fan. ne. biologi, usch, jobbigt. ska försöka att hitta hur man lyssnar på internet som moa lyckades med. hjärnan här kommer jag!
/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0