om operation

är hemma nu och sitter vid datorn och kollar på how i met your mother. tänkte berätta lite om min operation.
först så åkte jag in, och då var det tänk att jag inte skulle få åka ner förrän 1.
men sen vid 10 kom det en sköterska och fixade saker i armen, ni vet så att man kan få dropp och annat.
medans jag väntade kolalde jag på american pie.
sen ringde dom från op så jag fick byta till sån där ful rock och fick smärtstillande och lugnade medel.
sen åkte jag dit ner och och fick ligga på nått konstigt ställe där. sen körde dom mig vidare till operationssalen. där fick jag andas lustgas eller nått sånt vare. och dom strutade även in sömnmedel.
sen kommer jag itne ihåg nått förrän jag vaknade av att maskinen lät för jag har så låg vilopuls, den låg på 45. halvsov och hörde läkarna babbla, men sen vaknade jag efter ett tag igen och fick jag åka upp till mitt rum och äta is. hade jätte ont igår och fick smärtstillande. fick ringa på dom mitt i natten oxå för att få is mm.
aja, har lite bilder men orkar inte lägga in dom just nu.
har inte ätit åp ettoch ett halvt dygn!
/ j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0