onsdag, what to wear

har bara vaknat en gång i natt, och då dog jag inte utav smärta, men det gjorde väldigt ont eftersom att det vat natt..
men nu ska jag snart upp och äta frukost, kankse ska sminka mig och borsta håret först så att värktabletten hinner ta lite. idag är somsagt segaste dagen vilket jag har sagt några gånger tror jag. men amn får stå ut för sen har halva veckan gått! mamma sa igår när jag får träna, blev itne speciellt glad för det men får nöja mig..
här kommer en dagens outfit från ett kolsvart rum(därav kvaliten på bilden)
beige ny t-shirt från hm. linne jc. jeans weekday, klocka ur och pen, ringar, vet ej, ärvd, lindex, vet ej, julklapp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0