pajj

Anonym om skulle behöva sova i ett dygn: I vilka klasser går ni ? :)
jag (julia) går i 9an och hanna går i 2an på gymnasiet!

hemma från passet, det var itne så jobbigt men mina vader pajjade. skönt. precis som dom gjorde i början av hösten. man får jätte ont, kan itne anstränga dom för mycket eller nått! kunde inte det ha kommit på tisdag eller nått när jag måste vila? får väl köra styrka istället för kondition imorgon då om jag kör nått innan bodybalance.

dock har jag ju skidor imorgon, men det snöar ju hela tiden här i ösd så då får vi inte åka mvg spåret.. kanske tur;)
men nu ska jag snart sova och vila mina vader. skola igen imorgon, dock lite skönare dag än idag!
puss julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0