sjukhuset igen

hejhej, är på sjukhuset för 3e gången på 10 dagar. är inlagd nu oxå. kan ju berätta vad som har hänt.
vaknade vid 20 över 5 inatt men inte av smärta utan jag visste inte vad det var. så låg där ett tag, men fem över halv så gick jag upp för jag skulle spotta, men då var det blod jag spottade. stod nere på våran toa ett tag och spottade verkligen hur mycket som helst, slutade aldrig blöda. efter ett tag tog jag en flaska att spotta i och vääckte mamma. hon fick ringa sjukvårdsupplysningen och  dom sa att vi skulle åka in.
vi åkte iaf in och det slutade blöda lite. sen tog dom blodprov i fingret sen fick vi vänta. och mamma skulle åka till stockholm vid 9 så vi fick ringa min faster som fick vara här med mig sen. sen skulle dom ta blodprov i armen och fick sticka mig i varje arm och i handen, fyfan hemskt!
efter det fick jag gå upp på öron och där var det en hemsk läkare som började göra massa äckliga saker i min hals, så jävla hemskt. men ska inte berätta det värsta men dom brände inte. sen åkte jag upp, har fått dropp och får inte äta. min faster gick vid 11 och hanna och min syster kom vid 2 någon gång men dom gick oxå nyss. var borta på öronmottagningen nyss och kollade igen, måste ligga kvar och få inget äta nu igen. kul... hungrig är jag.
men nu vet ni/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0