söndag

som julia redan har berättat har vi varit på stan och tränat med insane. efter det åkte jag till huset och städade lite innan vi åkte och handlade middag. efter middagen gick jag till julia, och sen har jag klippt bror lite och pluggat pyttelite, men det är bättre än ingenting. nu ska jag lägga mig och titta på oc för imorgon sja jag orka mig upp till matten!
fick med mig det här hem från stan idag
en superfin tröja som kommer vara snygg i sommar till ett par ljusa jeansshorts och när man är brun och fin
och en ny sovmask eller vad man ska kalla de, min förra har pappa krympt i tvätten.

/hanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska insane tävla på nästa regionstävling ? :)

2011-02-01 @ 10:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0